
برای من همه چیز از جایی شروع شد که پول توجیبی را که بابت غذا و لباس میگرفتم، صرف خرید کتاب میکردم. البته آن روزها مثل الان، خرید کتاب آسان نبود. محدویتهای نشر، نبود رسانههای اطلاع رسانی و خرید آنلاین و ... علاقهمندان را مجبور میساخت کتابهای مورد نظرشان را یا به دستفروشان کنار خیابان انقلاب سفارش دهند و یا از قدیمی فروشان همان راسته تهیه کنند. یادم هست نوجوان بودم و "کتاب موج سوم" نوشته "آلوین تافلر" را سفارش داده بودم، فروشنده، کتاب را با چنان احتیاط و مخفی کاری به من داد که حس رد و بدل...
ادامه مطلب